Kuponkoden er kopieret til udklipsholderen.

Bestilling ikke ankommet


< Tilbage til ofte stillede spørgsmål



Min pakke er ikke ankommet

Først og fremmest skal du kontrollere, om din ordre er blevet afsendt: Du burde have modtaget en e-mail med besked om dette - eller status på din konto burde være blevet opdateret.

Hvis varerne ikke er blevet afsendt, og der er gået mere end 2 arbejdsdage, siden du afgav din ordre, kontakt os.

Hvis den er blevet afsendt, kan du tjekke trackingnummeret for at få flere oplysninger.



Sporingsnummeret virker ikke

Normalt begynder sporingsnumre at fungere fra kl. 18.00 samme dag, som du modtager e-mailen med forsendelsesbekræftelsen fra os. Det er muligt, at der er opstået en mindre forsinkelse, eller at det er en tysk helligdag. I dette tilfælde kan det tage op til 48 timer, før sporingsnummeret begynder at fungere.

Hvis dit sporingsnummer efter 48 timer stadig ikke virker, kontakt os (Fragt>> Mit sporingsnummer fungerer ikke)



Pakke ikke modtaget

Hvis dit trackingnummer viser, at din pakke er blevet leveret, men du ikke har det, skal du gøre følgende:

Kontroller alle oplysningerne på trackingnummeret, da DHL altid fortæller dig, hvis pakken er blevet leveret et andet sted.

Hvis du ikke får nogen oplysninger, kan du tjekke, om de har lagt andre oplysninger i din postkasse, og spørge dine naboer, om de har modtaget pakken til dig.

Hvis du efter alt dette stadig ikke har fundet din pakke, kontakt os (Fragt>> Hvor er min ordre?)