Kuponkoden er kopieret til udklipsholderen.

Forkert eller manglende artikel


< Tilbage til ofte stillede spørgsmål



Hvad skal jeg gøre, hvis den forkerte vare er blevet leveret?

Hvis du har modtaget en anden vare end den, du har bestilt, skal du kontakte os, før du returnerer den.

Kontakt os (Bestil >> Jeg har modtaget den forkerte vare) og vedlæg følgende billeder:

  • et billede af den vare, du har modtaget.
  • et foto af etiketten med stregkoden på.

Vi vil se på, hvad der gik galt, og hvordan vi kan løse problemet så hurtigt som muligt.



Der mangler en vare fra min ordre - hvad nu?

kontakt os hurtigst muligt ved at sende os en e-mail (ordre >> varer mangler i min ordre), så kontakter vi vores lager og finder ud af, hvad der er sket med varen/varerne.

Hvis du har bestilt mange varer eller meget voluminøse varer (ketchere, tennistasker, ski osv.), sendes disse normalt separat.