• 10% rabat på alle varer i butikken*
  • Gratis forsendelse fra 599 DKK
  • Members Only: Adgang til eksklusive produkter
  • 12 måneder for kun 75 DKK*
Kuponkoden er kopieret til udklipsholderen.

Forkert eller manglende artikel


< Tilbage til ofte stillede spørgsmål



Hvad skal jeg gøre, hvis den forkerte vare er blevet leveret?

Hvis du har modtaget en anden vare end den, du har bestilt, skal du kontakte os, før du returnerer den.

Kontakt os (Bestil >> Jeg har modtaget den forkerte vare) og vedlæg følgende billeder:

  • et billede af den vare, du har modtaget.
  • et foto af etiketten med stregkoden på.

Vi vil se på, hvad der gik galt, og hvordan vi kan løse problemet så hurtigt som muligt.



Der mangler en vare fra min ordre - hvad nu?

kontakt os hurtigst muligt ved at sende os en e-mail (ordre >> varer mangler i min ordre), så kontakter vi vores lager og finder ud af, hvad der er sket med varen/varerne.

Hvis du har bestilt mange varer eller meget voluminøse varer (ketchere, tennistasker, ski osv.), sendes disse normalt separat.

GÅ IKKE GLIP AF DET!

GÅ IKKE GLIP AF DET!

Tilmeld dig nyhedsbrevet nu, få en 80 DKK voucher* og modtag jævnlige e-mails fra os med eksklusive tilbud og forsalg til dig.

Fornavn (valgfrit)
Efternavn (valgfrit)

Tak!

Aktiver venligst dit abonnement ved at trykke på linket i den e-mail, vi netop har sendt dig.