Kuponkoden er kopieret til udklipsholderen.

Gavekort - Andre spørgsmål


< Tilbage til ofte stillede spørgsmål



Jeg har ikke modtaget det gavekort, jeg har bestilt.

Hvis du har købt et gavekort, men ikke har modtaget noget fra os, skal du tjekke den e-mailadresse, du brugte til at oprette din konto, og tjek også din spam-mappe.

Hvis du stadig ikke kan finde e-mailen med gavekortet, bedes du kontakte os, så hjælper vi dig med at finde det.



Kan jeg annullere mit gavekort?

Det er desværre ikke muligt at annullere et gavekort. Gavekort eller gavekortssaldo kan ikke udbetales kontant eller modregnes i udestående gæld.



Hvad sker der med mit gavekort, hvis jeg returnerer noget?

Det er ikke muligt at betale gavekortet kontant. Hvis du returnerer varer til os, opkræver vi kuponen som en kredit, som du kan bruge til din næste ordre.

  • Du har betalt for hele din ordre med gavekortet.
    Kreditbeløbet vil blive krediteret tilbage på din kreditkonto, og du kan bruge kreditbeløbet til en fremtidig ordre. Kontant betaling af kreditten er ikke mulig.
  • Du har kombineret gavekortet med en anden betalingsmetode?
    Hvis beløbet for de varer, du beholder, er mindre end værdien af dit gavekort, vil vi modregne dette i de varer, du beholder. Den resterende værdi af kuponen vil blive krediteret din konto. Vi refunderer det beløb, der er betalt ud over kuponværdien, ved hjælp af den betalingsmetode, du valgte, da du afgav din bestilling.

    Hvis beløbet for de varer, du beholder, er større end værdien af dit gavekort, vil vi modregne dette beløb fuldt ud i gavekortet. Vi refunderer det beløb, der er betalt ud over gavekortets værdi, ved hjælp af den betalingsmetode, du valgte, da du afgav din bestilling.