Bliv premium-medlem nu, og spar 10% på alle køb* Flere oplysninger

  • 10% rabat på alle varer i butikken*
  • Gratis forsendelse fra 599 DKK
  • Members Only: Adgang til eksklusive produkter
  • 12 måneder for kun 75 DKK*
2117

DIADORA: ITALIENS LEDELSE MED HENSYN TIL SPORTS MARKETING

Skomageren Marcello Danieli havde en vision, da han grundlagde i 1948 Diadora: at skabe bjergbestigning og arbejdssko af højeste kvalitet. I overensstemmelse hermed den italienske specialist, første, til at skubbe ind i disse niche. Med succes: Diadora udviklet i 1950'erne til den absolutte pioner på dette område, der er udstyret klatrere og fabriksarbejdere med særlig høj kvalitet og frem for alt sikker skoene. Et årti senere, den virksomhed, der afsættes allerede en stadig mere populær sport: skiløb. Diadora ski støvler produceret og afterski sko ved industriel produktion. Skoen specialister har altid haft en mening at bruge den ånd af sine egne. I 1970'erne Diadora sprang derfor tidligt på toget af den stadigt voksende professionel sport boom på, vandt store navne stjerner som Begejstring. Tennis-ikonet Bjørn Borg eksempelvis hastet til Diadora produkter fra sejr til sejr. Den italienske fodbold angriber Roberto Bettega, som på det tidspunkt blev betragtet som en af ??de bedste i sit erhverv, skød hans talrige mål i Diadora sko. Næppe en sportstøj producent var i stand på det tidspunkt at have sådan en legendarisk atlet handler under dens flag. Fra et marketing perspektiv, lykkedes Diadora således en lovende kup.

DIADORA: GAVER OG FORPLIGTELSER SHARE

Navnet Diadora kommer fra græsk og betyder noget i retning af "gaver og forpligtelser over for aktie." Dette mantra er forankret har altid været en selvfølge for virksomheden. Således var den "deling af succeser, holdånd i professionel sport og konkurrence behandles retfærdigt i de allierede og fjender, nogle af de principper, der udgør mærket." Apropos succes: For Diadora var der i firserne kun én retning: op. I mellemtiden havde italienerne ikke kun udviklet med henblik på de ski, tennis og fodbold sport til en global spiller. De havde også opdaget Atletik for sig selv, nu blandet med pæn selv ved OL. Ingen grund til italienerne at hvile: Diadora tilpasning til "CRD" sit eget forskningscenter, og dermed bragte skomagere, bioengineers og specialister under ét tag for endnu flere nyskabelser.

PÅ ET HURTIGT BLIK

  • Grundlagt: 1948
  • Grundlægger: Marcello Danieli
  • Headquarters: Caerano di San Marco (Italien)
  • Antal Medarbejdere: > 200
  • Årsalg: EUR> 300 millioner
  • Websted: diadora.com
  • Sports: Tennis, Løb

3 GODE BEGRUNDELSE TIL DIADORA

  • Egen Produktion: For Diadora er "Made in Italy" i forgrunden, virksomheden producerer i Italien.
  • Til Hobby & Professionel Sport: Diadora har en stor tradition i professionel sport, og bruger denne ekspertise til amatørsport.
  • Teknologi: Diadora-Produke er teknologisk avancerede og takket være italiensk design en reel blikfang.

DIADORA-SHOP IN KELLER SPORTS

I Diadora mærke shop på Keller Sport kan du finde løbesko til mænd og kvinder og alt det tøj til tennissporten. Så Leder du efter den perfekte ledsager til din næste løb? Derefter kan du finde i vores Diadora mærke shoppe et stort udvalg af sko til alle overflader og løbestil. Du har brug for det perfekte udstyr til din næste tenniskamp? Hos Keller Sports Du vil også gøre de bedste sko blandt de mange Diadora tilbud. Men ikke nok med det, men smarte tennis skjorter, -Dametøj, jakker og nederdele, vi har i Diadora salg. Så du er madlavning, og i øvrigt absolut trendy monteret på gaden eller på banen til din næste eventyr.

BJÖRN BORG OG BORIS BECKER - TO DIADORA IKONER

Til dato, en overdimensioneret plakat af Boris Becker hænger i den italienske hovedkvarter Diadora. Et billede, der fremkalder den herlighed år af de tyske mænds tennis. Becker sad i Diadora sko til sin berømte Pike i Wimbledon på, greb som Bjørn Borg tidligere flere prestigefyldte titler rundt omkring på kloden. Diadora vide derfor, hvad det kræver at være en succes bag den gule filt bold her. Særlige såler og slidstærkt gummi til hårde gulve og grusbaner og åndbare skjorter giver dig så aufzurumpfen som det engang gjorde de helt store af sporten.

DIADORA PRODUKTER: BACK TO RØDDER TILBAGE TIL SUCCES

Det er ikke almindeligt, at et selskab, hvis outsourcet produktion til Asien vil vende tilbage til deres hjemland. Diadora har gjort dette i 2016, har erkendt, at "Made in Italy" i sportssko og tøj er stadig fremragende kvalitet. Det betaler sig. Diadora trives, er takket være dens iøjnefaldende design Langst også for i-mærke Atleisure område og blive overbevist med hensyn til teknologi. Det være sig den innovative Blushield teknologi, som finder anvendelse i løb og tennissko, særlige aktive hæl kiler eller den ergonomiske Morpho base i skoene. Diadora skinner nu på alle mulige niveauer og imponeret amatør og professionelle atleter synligt med sine produkter. "Vores drøm er at hæve sig over vores succeser." Er Enrico Moretti Polegato citeret på hjemmesiden for Diadora. Den administrerende direktør er over for opsvinget har den italienske sportstøj producent oplevet i de seneste år. Også, fordi virksomheden altid holder tæt til Venedig til hans formel for succes: den perfekte kombination af teknologi, stil og bekvemmelighed for at skabe.

GÅ IKKE GLIP AF DET!

Tilmeld dig nyhedsbrevet nu, få en 80DKK voucher* og modtag jævnlige e-mails fra os med eksklusive tilbud og forsalg til dig.

Fornavn (valgfrit)
Efternavn (valgfrit)

Tak!

Aktiver venligst dit abonnement ved at trykke på linket i den e-mail, vi netop har sendt dig.