• 10% rabat på alle varer i butikken*
  • Gratis forsendelse fra 599 DKK
  • Members Only: Adgang til eksklusive produkter
  • 12 måneder for kun 75 DKK*
Kuponkoden er kopieret til udklipsholderen.

J.LINDEBERG - AVANT-GARDE AF SPORTSMODE

Johan Lindeberg bringer stadig sin oprindelige hensigt ind i udviklingen af ​​hans brands tøj som Creative Director i dag. J.Lindeberg sportsbeklædning er nu et af verdens mest eksklusive produkter til pister, golfbaner, fitnesscentre og bjerge. Johan Lindeberg var allerede aktiv i modeindustrien, inden han grundlagde sit firma og var derfor meget fortrolig med kravene i branchen. Med sit eget brand ønskede han at implementere sine kreative ideer og skabe sin egen identitet mellem mode og sport. Helt fra starten er svenskenes designs enkle, klassiske og ligetil - og altid med en atletisk tone.

For farvenuancer, snit og pasform orienterer Lindeberg sig blandt andet på den franske modedesigner Hedi Slimane's revolutionerende kreationer, der introducerede tætsiddende bukser, skjorter og jakker til modeverdenen. For eksempel understreger skibukser, jakker og funktionelle skjorter fra J. Lindeberg figuren. Udover kollektionerne til forskellige sportsgrene skaber etiketten også mode til hverdagen, såsom jeans, sko og tilbehør. Den internationale orientering var på dagsordenen fra starten, grundlæggeren havde allerede åbnet sine første to butikker i Stockholm (J.Lindeberg flagskibsbutik) og samtidig i New York.

SPORT & LIVSSTIL I HARMONI

Designkonceptet for det svenske brand er baseret på påvirkninger fra livsstilsområdet. Med præsentationen af ​​den første kollektion på New York Fashion Week 1997 blev den moderigtige intuition klar. Da Lindeberg selv var en aktiv atlet og var meget interesseret i professionelle konkurrencer, blev han også inspireret af atletiske påvirkninger og skabte det første sportsbeklædning, der inkorporerede elementer fra high fashion-branchen. Denne tilgang er vigtig, fordi mange skabere af sportsmode gør det modsatte: tidligere topatleter designer ofte tøj ud fra funktionalitetsperspektivet. Det mangler absolut ikke i Lindeberg-produkterne.

VED FØRSTE ØJEKAST

  • Grundlæggelsesår: 1996
  • Virksomhedsstifter: Johan Lindeberg
  • Hovedkontor: Stockholm
  • Antal medarbejdere: 100-250
  • Årlig omsætning: ca. EUR 50 mio
  • Hjemmeside: jlindeberg.com
  • Sport: vintersport, udendørs, løb
  • TIP: Find reducerede genstande fra J.LINDEBERG i brandstikket: J.LINDEBERG SALG

3 GODE ÅRSAGER TIL AT VÆLGE J.LINDEBERG

  • Multifunktionalitet: Her møder high-fashion-elementer sporty funktion.
  • Præmier: Design og teknologier har allerede modtaget flere priser.
  • Miljøbeskyttelse: J. Lindeberg står for et omhyggeligt valg af råvarer uden at gå på kompromis med kvaliteten.

TEKNOLOGIER TIL ATLETER

Produkterne er så funktionelle som deres anvendelse kræver. Skijakker og skibukser overbeviser med deres høje vejrbestandighed, varmeisolering og beskyttende reflekser. De respektive materialer er testet for robusthed og forarbejdet til sporty, smidig pasform. Funktionelle detaljer sikrer individuel justerbar bærekomfort og pålidelig beskyttelse på bjerget, på løbebanen og i gymnastiksalen. Cykeltøjet er også skabt under mottoet "Mode møder funktion", hvilket fremgår af de slående grafiske tryk på åndbart, fugtabsorberende og elastisk materiale.

OVERBEVISENDE GOD

Talrige priser for design og funktion viser, at etiketten har udviklet sig med succes siden grundlæggelsen og fortsætter med at imponere med innovative innovationer. Den første pris i 1999 var "Årets designer" af svenske Elle. "Guldknappen" fulgte i 2000, og kort tid senere udvidede virksomheden til Los Angeles, Tokyo og Yokohama.

I 2002 var der allerede 500 filialer over hele verden. Berømtheder bar Lindeberg-mode så tidligt som i begyndelsen af ​​2000'erne, herunder U2-sanger Bono, Justin Timberlake, Brad Pitt, Ashton Kutcher, Jane's Addiction og The Killers. Den berømte svenske freestyle skiløber Jon Olsson blev vundet som et reklamemedium for J. Lindeberg skitøj. På grund af denne kollektion modtog modemærket en pris på den tyske ISPO-messe som "Årets nykommer". I 2012 blev J.Lindeberg kåret til "bedste nye herretøjsdesigner" af magasinet GQ.

GÅ IKKE GLIP AF DET!

GÅ IKKE GLIP AF DET!

Tilmeld dig nyhedsbrevet nu, få en 80DKK voucher* og modtag jævnlige e-mails fra os med eksklusive tilbud og forsalg til dig.

Fornavn (valgfrit)
Efternavn (valgfrit)

Tak!

Aktiver venligst dit abonnement ved at trykke på linket i den e-mail, vi netop har sendt dig.