Bliv premium-medlem nu, og spar 10% på alle køb* Flere oplysninger

  • 10% rabat på alle varer i butikken*
  • Gratis forsendelse fra 599 DKK
  • Members Only: Adgang til eksklusive produkter
  • 12 måneder for kun 75 DKK*
307

LACOSTE - ALLIGATOR

Det var 1923. René Lacoste, en talentfuld tennisspillere fra Frankrig, var i Boston for at spille Davis Cup. Lacoste så en kuffert lavet af krokodille læder. Han fortalte henkastet sin kaptajn, en kuffert, der ville være en god belønning, hvis han skulle vinde det næste spil. Lacoste tabt. En lokal journalist men fik taler til - og savnet Lacoste tilnavnet "Alligator". Fra da skinnede en grøn krokodille på sine tennis skjorter. Lacoste er udviklet efter en af ??de bedste tennisspillere i sin generation. Han vandt Wimbledon, US Open, French Open, Davis Cup. Men han ville have mere. Han sagde det på denne måde: "Kamp og sejr er ikke nok Selv stil gælder det at dominere.".

PÅ ET HURTIGT BLIK

  • Grundlagt: 1933
  • Grundlægger: René Lacoste
  • Headquarters: Paris, Frankrig
  • Antal Medarbejdere: Mere End 10.000
  • Årsalg: > 2 Mill. EUR
  • Websted: lacoste.com
  • Sports: Tennis

3 GODE BEGRUNDELSE TIL LACOSTE

  • Fairness: Lacoste er forpligtet til kun at bruge bomuld fra messen oprindelse.
  • Egen Produktion: En stor del af samlingen er produceret i Frankrig.
  • Bevaring: Som medlem af den beskyttelse, FN Global Compact miljømæssige har en særlig plads i Lacoste.

ÆRMERNE: FØDSEL POLOER

Smart, fundet Lacoste, skal tilpasse sig situationen og omstændighederne. Fordi det generede ham, mens du spiller tennis, han gjorde noget usædvanligt: ??Lacoste han skære ærmerne på en skjorte på. 1933 fødslen af ??poloer i stil med Lacoste. Kaldet L.12.12.

  • L for Lacoste
  • 1 for stoffet
  • 2 for de korte ærmer
  • 12 for mønstret model

I årevis René Lacoste begrænset til sporten indtil hans poloer dukkede op i 1951 for første gang i farver, senere, hvad en tanke, hun tilbudt selv i stribet. Han skabte en første kollektion til børn. De Lacoste tilbyder begyndte at erobre mode med din stil. John F. Kennedy blev iført polo, blev Clint Eastwood fotograferet i det. Siden da krokodillen ikke stoppes.

KROKODILLEN LACOSTE EROBRE VERDEN

Sporten forblev Lacoste trods Kennedy og Eastwood trofast; han betalte golfspillere, den franske nationale ski hold - credo forblev med de nye Sport: kvalitet tøj, der er på mode, og, som det tilbyder funktionalitet. Globale kampagner blev lanceret. Med succes: Siden tresserne, porteføljen voksede støt. Lacoste var begyndt at producere dufte, solbriller og sko.

DJOKOVIC: DE NYE CROCODILE

Den brand ambassadør valgte Lacoste altid klogt: Mats Wilander, svensk herre, der fejrede hans syv Grand Slam-titler med den grønne krokodille på T-shirten. Og i dag? Hvis fjorten-tid Grand Slam mester Novak Djokovic ansigtet af brandet. Han er en anden René Lacoste. En vinder; pæn, vedholdende og fair. Den nye krokodille. Selv efter 85 år: Produkter fra Lacoste arbejde på tennis, golf og i byen. Altid atletisk, altid på mode Med Lacoste du er iført den afslappede, fransk elegance til kroppen.

GÅ IKKE GLIP AF DET!

Tilmeld dig nyhedsbrevet nu, få en 80DKK voucher* og modtag jævnlige e-mails fra os med eksklusive tilbud og forsalg til dig.

Fornavn (valgfrit)
Efternavn (valgfrit)

Tak!

Aktiver venligst dit abonnement ved at trykke på linket i den e-mail, vi netop har sendt dig.